Hulp nodig?
Hieronder vind u de veelgestelde vragen gecategoriseerd op Consumenten of Vakspecialisten. Mocht uw antwoord er niet bij staan, dan kunt u uw vraag stellen aan ons via de mail of via de chat.
Categorieën
Het is belangrijk dat we altijd beschikken over jouw actuele gegevens. Mocht je wijzigingen moeten doorgeven, stuur dan een e-mail naar vakman@ReparatieNet.nl met daarin de juiste bedrijfsgegevens.
Wij zorgen ervoor dat je gegevens correct worden verwerkt. Zonder bijvoorbeeld het juiste bankrekeningnummer (of als er twijfels zijn over je inschrijving bij de KvK), kunnen we je niet uitbetalen.
Om de bedrijfsgegevens compleet te maken, is het noodzakelijk dat vakmannen het volgende aanleveren:
Jouw contactgegevens, dus een mailadres en telefoonnummer,
Een KvK-nummer en de bijbehorende bedrijfsnaam,
Het btw-nummer,
Het IBAN-nummer voor uitbetalingen en naam van de rekeninghouder,
Het polisnummer van een actieve aansprakelijkheidsverzekering.
Bij jouw aanmelding wordt automatisch een werkgebied ingesteld op basis van jouw woonplaats en het type werkzaamheden dat je uitvoert. Dit werkgebied heeft doorgaans een radius van tussen de 10 en 35 km. Dit zorgt ervoor dat het werk dat wordt aangeboden interessant voor je is en dat klanten altijd een lokale vakman kunnen vinden. Op die manier kan er snel worden geschakeld en hoef je niet de hele dag onderweg te zijn.
Wil je jouw werkgebied aanpassen? Je vindt de optie “Jouw werkgebied” onder “Profiel” in de app.
Let op: Voorrijkosten worden niet gefactureerd bij ReparatieNet, dus houd daar rekening mee!
Bij ReparatieNet geloven we in vakspecialisten. We begrijpen dat een loodgieter niet hetzelfde is als een timmerman. Als je zeker weet dat je gespecialiseerd bent in meerdere vakgebieden, stuur dan een e-mail naar vakman@ReparatieNet.nl. met daarin jouw gewenste vakgebieden met een toelichting over jouw referenties, recensies en/of een portfolio. We helpen je graag om jouw vakgebieden aan te passen, mits dat gepast is.
Daarnaast sturen we vaak e-mails wanneer we nieuwe diensten toevoegen aan onze website. Op die manier kunnen we jou informeren over klussen die bij jouw specialisatie passen.
Stoppen met ReparatieNet? Dat is jammer om te horen. Als je jouw lidmaatschap helemaal wilt opzeggen, dan moet je dat schriftelijk opzeggen door een e-mail te sturen naar vakman@ReparatieNet.nl. Hierbij geldt een opzegtermijn van één maand. Als er geen opzegging plaatsvindt, wordt het lidmaatschap automatisch met een maand verlengd en wordt er automatisch een factuur gegenereerd.
Als je tijdelijk wilt afmelden vanwege vakantie, kun je alle meldingen uitschakelen in de app.